iPad – Apple Logosunda Takılı Kalıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emre

Administrator
Developer
  • Belirtiler: Cihaz açılırken Apple logosunda donuyor.Apple+1YouTube+1
  • Nedenleri: Yazılım güncelleme hatası veya sistem dosyalarında bozulma.
  • ÇÖZÜM: CİHAZI DFU MODUNA ALIP iTUNES ÜZERİNDEN YAZILIMI YENİDEN YÜKLEYİN. VERİLERİN YEDEĞİNİ ALMAYI UNUTMAYIN.
    ↳ YouTube Çözümü:
 
Geri
Üst